Organizacja uroczystości ślubnych i weselnych

Zajmuję się kompleksową, a także częściową organizacją  i dekoracją ceremonii zaślubin oraz przyjęć weselnych. Jestem członkiem Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych, co oznacza, iż świadczę usługi na najwyższym poziomie.

Jako dekorator ukończyłam wiele kursów, między innymi u Alex Dexo oraz u Agnieszki Winnickiej z Welcome to the jungle.

Jeśli nie macie żadnego pomysłu, bądź macie ich ogrom zapraszam do mojego świata! Razem z moją ekipą podwykonawców pomogę Wam stworzyć niezapomniane przyjęcie, które będę koordynować od A do Z tak, abyście Wy mogli czuć się pewnie i komfortowo w tym najważniejszym dla Was dniu.

Co mogę Wam zaoferować?

  • Kompleksową organizację dnia ślubu i przyjęcia weselnego;
  • Częściową organizację dnia ślubu i przyjęcia weselnego;
  • Koordynację dnia ślubu i uroczystości weselnej;
  • Organizację wieczoru panieńskiego.

Pamiętajcie! Wszystkie przyjęcia szyję na miarę, swoją ofertę i wycenę dostosowuję w 100% do Was tak, aby spełnić Wasze oczekiwania, marzenia i wymagania jako przyszłej Młodej Pary.

 Ponadto, współpracując z zaufanymi podwykonawcami mogę zdobyć dla Was wiele rabatów i wynegocjować preferencyjne warunki umów.



Jak działam?

KROK I

Pierwszy kontakt:

Izabela Ogrodnicka
+48 515 355 101
iogrodnicka@okiemzonyimatki.pl

KROK II

Otrzymujecie ode mnie kilka informacji na temat współpracy oraz moją autorską ankietę Młodej Pary. Będę Was prosiła o jej wypełnienie- na jej podstawie przygotuję się na nasze spotkanie opracowując wstępną ofertę.

KROK III

Niezobowiązujące spotkanie, podczas którego lepiej się poznamy , a ja dowiem się, jakie są Wasze marzenia i oczekiwania. Po spotkaniu otrzymacie ode mnie ofertę współpracy.

KROK IV

Jeśli między nami zaiskrzy i podejmiecie pozytywną decyzję dotyczącą wspólnego planowania ślubu i wesela, to maksymalnie w ciągu kilku dni wyślę Wam umowę, szacunkowy kosztorys Waszego wesela oraz harmonogram pracy.

KROK V

Ja planuję, organizuję, wykonuję tysiące telefonów i maili informując Was o wszystkim na bieżąco. A Wy? Cieszycie się sobą i miłością między Wami.

KROK VI

Nadszedł ten Wielki Dzień. Ja koordynuję wszystkie ustalone elementy według naszego planu od A do Z. Dzięki temu Wy celebrujecie każdy moment będąc gośćmi na własnym ślubie i weselu.

KROK VII

Finalizuję wszelkie formalności oraz płatności, a także czuwam nad odbiorem Waszych ślubnych pamiątek- zdjęć i filmu.

 

Odezwijcie się do mnie i dowiedzcie więcej. Dopasuję do Was ofertę pod każdym względem tak, aby spełnić Wasze marzenia, oczekiwania i pomysły.

5/5

Kornelia& Karol 07.08.2021

Izie udało się spełnić nasze wszystkie wymagania i stworzyć uroczystość jaką sobie wymarzyliśmy 🤩🤩 Gdyby nie Iza pewnie żaden z naszych pomysłów by nie wypalił, tym bardziej ślub konkordatowy w plenerze 🥰. Goście byli zachwyceni organizacją, miejscem oraz jego wystrojem i dekoracjami. Mogliśmy liczyć na Izę w każdym momencie, w okresie przygotowań do uroczystości jak również podczas samego przyjęcia. Iza czuwała nad przebiegiem każdego punktu w harmonogramie. Jeśli marzy się komuś ślub jak z bajki i nie wierzy, że jest możliwy do spełnienia to właśnie Iza jest tą czarodziejką, która urzeczywistni te bajkowe marzenia 😊🥰
Polecamy z całego serca !!❤️


Justyna & Jędrzej 10.07.2021

Każdemu kto ma ten najważniejszy i najpiękniejszy dzień przed sobą polecamy Izę z całego serca, ponieważ pomaga ona spełnić marzenia i bierze na siebie cały ogrom pracy jaki wiąże się z organizacją ślubu i wesela!
Wesele odbyło się 10 lipca, ale emocje jeszcze nie opadły. Cały czas otrzymujemy telefony i wiadomości od gości, że to było najlepsze i najładniejsze wesele na jakim byli. Goście byli zachwyceni absolutnie wszystkim, a to w głównej mierze zasługa Izy. To Iza zaproponowała nam tak wspaniałych usługodawców, dzięki którym ten dzień był wyjątkowy. Pozostawała z nimi w kontakcie od miesięcy i trzymała rękę na pulsie. Czuwała nad wszystkim, tak żebyśmy ani my ani nasi świadkowie nie musieli się niczym przejmować i mogli się bawić. Razem z Rolandem z @pracownianovaflora udekorowali salę, tak że zapierało dech w piersiach. Iza jest ogromnie dokładna, cierpliwa i nawet w awaryjnych sytuacjach zachowuje absolutny spokój- ma wszystkie cechy, jakie powinien mieć każdy konsultant ślubny.
Iza! Bez Ciebie nie dalibyśmy rady, dziękujemy za pomoc w organizacji wymarzonego, absolutnie bajkowego i najbardziej eleganckiego wesela na jakim byliśmy. 💕💕💕💕💕💕


Iwona & Natalia 22.05.2021

Napisać o Izie, że jest super i poleca się z nią współpracę to jak nie napisać nic.
Podczas tych miesięcy pracowania nad moim ślubem Iza wykazała się nadludzkim spokojem, zrozumieniem, wyjątkową czujnością i niezmierną wrażliwością. W każdej chwili była dla nas dostępna, odpowiadała na każdą prośbę, każde pytanie i zmartwienie. Była pierwszą osobą z którą dzieliłam swoje wątpliwości i rozpraszała je, uspokajając, doradzając, znajdując najlepsze wyjście. Byłam jedną z tych osób, które krzywdząco miały przekonanie, że lepiej jest zrobić wesele “po swojemu” bez pomocy wedding plannera – nic bardziej mylnego! Po swojemu a zarazem z najlepszymi poradami, pomocami, opieką i mentorstwem zorganizowałam swoje wesele dzięki Izie. Nie przesadzę nawet szczerze mówiąc, że gdyby nieoceniona pomoc Izy to wesele mogłoby się nie odbyć, a jeśli by się odbyło to nie byłoby TO wesele. Nie mogę oczywiście również pominąć tak istotnej sprawy jak dekoracje – mistrzostwo, brak słów, wszystko było jak z bajki, lepiej niż mogłyśmy sobie wyobrazić. Jeszcze raz przekazuję niezmierne, serdeczne, pełne podziwu i dozgonnej wdzięczności podziękowania ode mnie i mojej małżonki.
Iza – Jesteś wspaniała!

Marta & Marcin 24.07.2020

Iza, przede wszystkim bardzo dziękujemy! Zarówno my jak i goście byliśmy zachwyceni Twoją pracą ❤️
Z Izą spotkałam się po raz pierwszy ponad rok temu. Już w tamtym momencie wiedziałam, że podejmuję dobrą decyzję korzystając z jej wiedzy i doświadczenia.
Iza w każdym dniu była wsparciem, spełniała najdziwniejsze życzenia i przede wszystkim dodawała swoje pomysły do zaplanowanej koncepcji, doradzała. Uważam, że każda osoba, która chce aby uroczystość w 100% była odzwierciedleniem planów, marzeń i ciężkiej pracy powinna skorzystać z usług Izy.
Dekoracja sali była dokładnie taka, jaką sobie wymarzyliśmy – zupełnie nic bym nie zmieniła. Pełna koordynacja przyjęcia była olbrzymim komfortem psychicznym. Nie musieliśmy martwić się o to: czy dostawcy dojechali, czy sala jest gotowa, czy w kościele goście wyjdą pierwsi, czy wszyscy już na nas czekają z powitaniem pod salą, czy tort jest gotowy, czy na pewno będą zimne ognie itp. Iza dopieszczała każdy szczegół będąc na miejscu. Dodatkowo przygotowała wcześniej harmonogram, który otrzymał każdy z usługodawców. Jednym słowem każdy wiedział, co ma robić. A my, świadkowie i rodzice bawiliśmy się, bo o to we własnym przyjęciu chodzi.
Jeszcze raz dziękujemy 🥰

Marta & Konrad 01.02.2020

Serdecznie polecam współpracę z Panią Izą! Dzięki koordynacji dnia ślubu zyskaliśmy przede wszystkim czas dla siebie i gości w trakcie wesela, ponieważ Pani Iza nad wszystkim czuwała, zawsze była w zasięgu wzroku – tak więc gdy potrzebowaliśmy chociażby przekazać coś innym osobom obsługującym wesele, zawsze trwało to krótką chwilę. Ponadto koordynacja to nie tylko dzień wesela, ale olbrzymie wsparcie w najtrudniejszym momencie przygotowań – ostatnim tygodniu. Obecność Pani Izy w kościele i na sali od rana tego dnia odjęła nam dużą część stresu i pozwoliła na skupienie się na sobie tego dnia. Na każdym etapie współpracy przekonywaliśmy się, jak wspaniale jest mieć wsparcie takiej wedding plannerki jaką jest Pani Iza – jeszcze raz bardzo dziękujemy za ogromne zaangażowanie! 🙂 

Maja & Damian 07.09.2019

Z Izą poznałyśmy się przez przypadek. Najpierw przygotowała tort z pieluch dla mojego chrześniaka, a później nawiązałyśmy współpracę przy organizacji naszego wesela. Miałyśmy ponad rok na przygotowanie wszystkiego, chociaż ja i tak ciągle martwiłam się i denerwowałam, że nie zdążymy.
Wiem, że nie byłam łatwym klientem dla Izy. Pokusiłabym się o stwierdzenie, że jestem, jak dotąd, Jej najtrudniejszym przypadkiem. Czasem wyobrażałam sobie, że prowadzi kalendarz i tylko odlicza dni do naszego Dnia.
Jestem typem perfekcjonistki, która wymagała często niemożliwego, ciągle była niezadowolona i narzekała. Zawód wedding plannera to ogromne wyzwanie i wysiłek. I nie mam na myśli tylko tego biegania po sklepach i rozstawiania świeczek w dniu wesela. To wielki wysiłek psychiczny. Odbieranie telefonu o północy, bycie w ciągłym kontakcie z drugą osobą, która non-stop coś od Ciebie chce albo dzwoni tylko po to, żeby Cię opieprzyć (kiedy nawet nie jest to Twoja wina!). W wielu momentach, może nawet nieświadomie, dzwoniąc wyżywałam się na Niej podczas czytania kolejnego maila czy odbierania kolejnej wiadomości. Tak po prostu jest, bo jak sama mi kiedyś napisała- zdaje sobie sprawę, że jest pierwszą linią frontu dla Panny Młodej.

Iza zadbała o wszystko. Dzięki Niej, w dniu ślubu mogliśmy zająć się totalnie sobą. Wyręczyła nas we wszystkim, co nie oznacza, że wesele nie było nasze. Bo Iza tylko dawała pomysły, pokazywała inspiracje jak można coś zrobić. Nie narzucała niczego i ostateczna decyzja pozostawała zawsze po naszej stronie.
Nie jestem w stanie wypisać wszystkiego, z czym Iza nam pomogła podczas przygotowań, bo na pewno o czymś bym zapomniała. Wiem tylko, że gdyby nie Ona, ten dzień wyglądałby zupełnie inaczej. Bo w dniu Ślubu trzeba by było pojechać na salę i sprawdzić czy wszystko jest, czy goście są dobrze rozsadzeni, czy kwiaty są na swoim miejscu, później do kościoła zobaczyć dekoracje, zadzwonić i dopytać czy każdy z podwykonawców pamięta, że mają robotę, a podczas wesela się z nimi rozliczyć, odebrać bukiety, pamiętać o prezentach dla wszystkich gości, rodziców i świadków. I mogłabym tak jeszcze zająć kolejne dziesięć linijek. Ale to nie o to chodzi.

7 września obudziliśmy się z lekką głową. Nie było strachu o to, że coś nie wyjdzie. Było podekscytowanie, bez zbędnego, niszczącego stresu. Chcieliśmy się tym dniem nacieszyć i tak też zrobiliśmy. Nie było latania i załatwiania wszystkiego na ostatnią chwilę. Nie było niepotrzebnych nerwów i krzyków (no może raz!). Było spokojnie i z nieustającym uśmiechem na twarzy.
Iza podczas ślubu i wesela podchodziła i przypominała o wszystkim- kiedy wyjść z kościoła, kiedy pierwszy taniec, kiedy podziękowania, kiedy tort. I gdyby nie Ona, to byśmy o tym wszystkim zapomnieli.

I na sam koniec, jeszcze raz, wielkie podziękowania dla Ciebie Iza. Dziękowaliśmy na sali, dziękujemy tutaj, i będziemy dziękować wszędzie, gdzie tylko będzie można. Bo zrobiłaś kawał zaje***tej roboty.

Mam nadzieję, że do zobaczenia!

Paulina & Mateusz 11.08.2018

Jestem zachwycona współpracą z Izą. Jestem również zachwycona moim weselem, które odbyło się w zeszłą sobotę. Iza pięknie wszystko zorganizowała. Każdy szczegół był dopięty na ostatni guzik. Była przepiękna tablica z usadzeniem gości (zrobiona przez Izę), przepiękne bukiety i dekoracje stołów. Super personalizowane cukierki dla gości w ramach podziękowań ( goście byli zachwyceni😊) A pomysł z jednorazowymi aparatami fotograficznymi był genialny! Wszystko było tak jak sobie wymarzyłam. 

Dziękuje Izie za ogrom pracy a przede wszystkim za zaangażowanie. Miałam z Izą kontakt przez ostatnie parę miesięcy, dzień w dzień rozwiewała wszystkie moje wątpliwości i doradzała we wszystkim. Przyznam, że byłam bardzo męcząca panną młodą, a Iza ani razu nie dała mi odczuć, że ma dość. Zawsze czułam, że robi dla mnie wszystko z największą przyjemnością. 

W dniu ślubu nie było stresu i zdenerwowania. Mogliśmy spokojnie przeżywać każdą chwilę, bo wiedzieliśmy, że jest osoba, która nad tym czuwa. 

Polecam każdemu współpracę z Izą. Naprawdę warto !

Iza jeszcze raz dziękujemy 

Asia & Tristan 18.08.2018

Gdzie zaczynam? Współpraca z Izą była marzeniem. Nie sądziłam, że będę tak przytłoczona planowaniem ślubu, zwłaszcza planowaniem zagranicą. W dniach, w których myślałam, że się rozpadnę, Iza nie tylko pomogła mi wymyślić super atrakcje, ale poparła mnie. Między nami była sześciogodzinna różnica, a ona odbierała moje szalone rozmowy telefoniczne o każdej porze.

Sprawiła, że moje marzenie stało się rzeczywistością. Jej wykonanie wzmocniło moje pomysły, a jej pomysły sprawiły, że nasz dzień był niesamowity i piękny. Zajęła się sprawami, które nie były nawet jej obowiązkiem, tak jak dbanie o moich gościach z Kanady i Szwajcarii. Mogę mówić o tym, jak niesamowita jest, ale dopóki nie będziecie mieli przyjemności z nią pracować, nie zrozumiecie.

Iza, dziękuję ci za uczynienie naszego dnia wspomnieniem, które będziemy sobie cenić na zawsze, oraz przyjęcie, o którym moi krewni nie mogą przestać rozmawiać.

Hania & Marcin 25.05.2019

zgłosiłam się do Izy z prośbą o zorganizowanie kameranego slubu w ogrodzie. To był strzał w dziesiątkę, nie moglam lepiej trafić! Iza wszystkiego wysłuchała, nie narzucała swoich pomysłów, ale doradziła jak potrzebowałam pomocy, wszystkim się zajęła, nawet uspokoiła gdy stres był troszkę za duży. kontakt esktra! dzieki Izie bylo jak w bajce! Polecam z całego serca!❤

Ewa & Andrzej 21.06.2019

Razem z mężem mieliśmy przyjemność współpracować z Panią Izą przy koordynacji naszego ślubu i wesela. Co mozna powiedzieć: pełen profesjonalizm, super kontakt, mega zaangażowanie i wiele cennych rad.
Dziękujemy jeszcze raz i mam nadzieje, że jeszcze będziemy mieli okazję do współpracy.

Magdalena & Łukasz 22.06.2019

Zacząć musimy od tego, że bez opieki pani Izy nasza impreza chyba nie doszła by do skutku 🙂 Od początku zakładaliśmy, że będzie nam potrzebna pomoc w organizacji ślubu i przyjęcia, ale dopiero w trakcie przygotowań w pełni zdaliśmy sobie sprawę z tego, jak wiele wnosi współpraca z profesjonalistką i jak bardzo nie byliśmy gotowi na organizację wszystkiego samodzielnie. Poza kilkoma rzeczami, które załatwialiśmy we własnym zakresie – w końcu sukienki czy garnituru nikt za nas nie mógł ogarnąć – pani Iza zdjęła z naszych głów wszystkie kwestie związane z organizacją i koordynacją, dla nas zostawiając tylko określenie motywu przewodniego całości i podejmowanie kluczowych decyzji. Znajdowanie wykonawców poszczególnych elementów, negocjowanie warunków, podpowiadanie najlepszych rozwiązań, pilnowanie terminów – tym wszystkim w ogóle nie musieliśmy się przejmować. W trakcie samych przygotowań mieliśmy z panią Izą świetny kontakt, na wszelkie pytania i wątpliwości (a chwilami nawet na marudzenie) odpowiadała szybko i wyczerpująco, błyskawicznie interweniowała, kiedy pojawiały się różne organizacyjne zgrzyty – cały czas miała wszystko pod kontrolą. Nie narzucała swoich pomysłów – cały czas dostosowywała je do naszej wizji, dobierała dekoracje i dodatki, spełniając wszystkie mniej i bardziej szczegółowe prośby i wypełniając bardzo wartościowymi sugestiami wszelkie luki, które nie przyszły nam samym do głowy. Tuż przed dniem zero przypomniała też, że powinniśmy się wyspać i zrelaksować. Czuliśmy się zaopiekowani pod każdym możliwym względem.

Sam dzień ślubu wypadł idealnie – koordynacja ze strony pani Izy była tak sprawna, że nawet tego nie zauważaliśmy – po prostu wszystko było dla nas gotowe. Fantastycznie zostało również przygotowane miejsce przyjęcia – pani Iza idealnie dopasowała się do naszych oczekiwań i wymyślonego przez nas motywu przewodniego, w konwencji garden party. Kiedy wybieraliśmy poszczególne elementy, nie mieliśmy tak do naprawdę w głowach wizji, jak to będzie ostatecznie wyglądało – a wyglądało przepięknie, wręcz bajkowo. Zwiedzanie ogrodu po powitalnym toaście i oglądanie po raz pierwszy cudnych dekoracji i aranżacji całości (bardzo żałowaliśmy, że nie mamy co z zrobić z niektórymi elementami wystroju po przyjęciu – tak bardzo nam się podobały) było fantastyczną przygodą. Zdecydowanie byliśmy gośćmi na własnym garden party. Było pięknie, bezstresowo, elegancko – a jednocześnie ze sporą dozą luzu, który bardzo szybko udzielił się i nam, i naszym gościom. Dokładnie tak, jak sobie wymarzyliśmy.Podsumowując – nie wyobrażamy sobie organizowania tego typu wydarzenia we własnym zakresie i gorąco polecamy panią Izę – profesjonalistkę w każdym calu!

Amanda & Michał 13.07.2019

Iza, chcielibyśmy Ci bardzo podziękować za pomoc w przygotowaniu naszego najważniejszego dnia w życiu, bez Ciebie na pewno nie dalibyśmy rady !! Dziękujemy, że byłaś przy nas i mamy nadzieję, że też się dobrze bawiłaś 🙂

Magda & Hubert 03.08.2019

Profesjonalna obsługa, ogromna pomoc, wszystko zostało zorganizowane na najwyższym poziomie, dekoracje ślubne cudowne, doradztwo również. Gorąco polecamy 🙂

Gabrysia & Romek 13.08.2019

Iza to czarodziejka, która spełnia nawet najbardziej nieprawdopodobne marzenia. Wkłada w swoją pracę ogrom serca i czuje to nie tylko para młoda, ale i wszyscy goście uczestniczący w uroczystości 💛 Pokochaliśmy ją jak członka rodziny, przez te kilka miesięcy stała się nam ogromnie bliska i dlatego nieprawdopodobnie trudno jest mi wyrazić opinię o jej pracy w krótkiej recenzji, bo jej postawa, zaangażowanie, wsparcie i wyrozumiałość zasługują na co najmniej wielki esej! 
Od pierwszego spotkania byliśmy zachwyceni podejściem i profesjonalizmem Izy. Podjęła się organizacji naszego nietypowego meksykańskiego wesela i realizacji naszych szalonych wizji. Wszystko było dopięte na ostatni guzik i zrealizowane na najwyższym poziomie. Dla Izy nic nie było problemem – wszystko potrafiła załatwić, a przede wszystkim przewidzieć wiele aspektów na pięć kroków do przodu, dzięki czemu uniknęliśmy jakichkolwiek wpadek, a ślub, wesele i poprawiny przebiegły płynnie – my nie musieliśmy się niczym stresować, co umożliwiło nam fantastyczną zabawę. Iza zadbała o każdy szczegół, zorganizowała przepiękne dekoracje, była dla nas niesamowitym wsparciem i odbierała każdy telefon, czy to w weekend czy wieczorami. Jesteśmy jej ogromnie wdzięczni za akceptacje wszystkich naszych pomysłów i pomoc w ich realizacji bez narzucania jakichkolwiek swoich wizji. Mogłabym pisać tak jeszcze długo, ale myślę, że najlepszym podsumowaniem jest to, że bez wątpienia będziemy korzystać z pomocy Izy przy kolejnych rodzinnych i biznesowych uroczystościach w przyszłości. 
Iza – dziękujemy z całego serca za najlepszy dzień w naszym życiu 💙 I dziękujemy też fantastycznej Oldze, która wspierała nas w dniu wesela i poprawin 🙂

Przygotowanie wszelkich dokumentów i załatwienie wszystkiego o czasie to chyba bolączka każdej Młodej Pary. Dlatego przychodzę Wam z pomocą!

Znajdziecie tutaj szybki niezbędnik, czyli: co, kiedy, jak i gdzie.

No to zaczynamy! 🙂

Dokumenty, które są wymagane przez kościół to:

  • Dowód osobisty w celu ustalenia tożsamości narzeczonych;
  • Metryka chrztu z adnotacją o bierzmowaniu (określa wiek, dowodzi braku “przeszkody innej wiary”, informuje o wyznaniu, o złożeniu ślubów wieczystych, o istniejącym już małżeństwie, o przyjęciu innych sakramentów). Metryka nie może być starsza niż 6 (niekiedy 3) miesiące od daty wydania. Pobieracie ją w parafii, gdzie zostaliście ochrzczeni;
  • Świadectwo ukończenia kursu przedmałżeńskiego< Możecie je często złożyć na około 2-3 miesiące przed ślubem (dalej to opisałam :));
  • Zaświadczenie z urzędu stanu cywilnego o braku okoliczności wykluczających zawarcie małżeństwa (uwaga: zaświadczenie jest ważne 6 miesięcy!). W urzędzie wypełniacie dokumenty, dokonujecie opłaty i otrzymujecie dokument;
  • Dodatkowo, jeśli bierzecie ślub w innej parafii niż jednego z przyszłych małżonków, to musicie wystąpić w jednej z nich o pozwolenie na zawarcie ślubu w innym kościele, tzw. licencja.;
  • Po tym wszystkim możecie zostać umieszczeni na liście zapowiedzi przedślubnych w Waszych parafiach (nie musi być to parafia w Waszych rodzinnych miastach/ dzielnicach, ale ta, gdzie aktualnie mieszkacie, o ile jesteście tam zameldowani/ był u Was ksiądz po kolędzie etc.). Są one ogłaszane przez dwie kolejne niedziele począwszy od daty spisania protokołu przedślubnego.  

Na kilka tygodni przed ślubem:

  • Poproście o “kartkę do spowiedzi”, którą wręczycie spowiednikowi do podpisania po spowiedzi przedślubnej. Spowiadający Was ksiądz powinien wiedzieć wcześniej o randze sakramentu, który ma właśnie udzielić. Czyli podchodzicie i od razu mówicie, że to spowiedź przed ślubem;
  • Dostarczcie do biura parafialnego zaświadczenie o ukończeniu kursu przedmałżeńskiego;
  • Przedstawcie dane świadków waszego ślubu. Zasadniczo parafie nie wymagają osobistego stawiennictwa świadków.

Macie jakieś pytania lub wątpliwości? Śmiało piszcie 🙂

Iza

Zamknij Menu