Dekorowanie uroczystości ślubnych i weselnych
Zajmuję się kompleksowym, a także częściowym dekorowaniem ceremonii zaślubin oraz przyjęć weselnych. Jako wedding plannerka jestem członkiem Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych, co oznacza, iż świadczę usługi na najwyższym poziomie.
Jako dekorator ukończyłam wiele kursów, między innymi u Alex Dexo oraz u Agnieszki Winnickiej z Welcome to the jungle.
Jeśli nie macie żadnego pomysłu, bądź macie ich ogrom zapraszam do mojego świata! Stowrzymy razem niezapomniane przyjęcie, które pomogę Wam udekorować od A do Z tak, abyście Wy mogli czuć się pewnie i komfortowo w tym najważniejszym dla Was dniu.

Co mogę Wam zaoferować?
- Dekorowanie ceremonii zaślubin;
- Dekorowanie przyjęć weselnych;
- Dekorowanie kameralnych uroczystości i przyjęć ślubnych;
- Dekorowanie przyjęć poprawinowych;
- Dekorowanie kolacji przedślubnych, wieczorów panienieńskich... innych 🙂
Pamiętajcie! Wszystkie przyjęcia szyję na miarę, swoją ofertę i wycenę dostosowuję w 100% do Was tak, aby spełnić Wasze oczekiwania, marzenia i wymagania jako przyszłej Młodej Pary.
Oferuję kompleksową usługę dekoratorską wraz z wynajmem krzeseł, stołów, obrusów, serwet, wazonów, świeczników… i innych.


Jak działam?
KROK I
Pierwszy kontakt:
Izabela Ogrodnicka
+48 515 355 101
iogrodnicka@okiemzonyimatki.pl
Podajcie na wstępie datę oraz miejsce ślubu i wesela.
KROK II
Otrzymujecie ode mnie odrobinę informacji na temat współpracy oraz proszę Was o udzielenie szczegółów, które pomogą mi przygotować dla Was wstępną i niezobowiązującą ofertę wraz z kosztorysem.
KROK III
Przygotowuję dla Was wstępny projekt wraz z kosztorysem, który podlega zmianom.
KROK IV
Jeśli między nami zaiskrzy i podejmiecie pozytywną decyzję dotyczącą naszej współpracy, to maksymalnie w ciągu kilku dni wyślę Wam umowę wraz z załącznikami takimi, jak aktualny projekt wraz z kosztorysem oraz załącznik dot. kaucji zwrotnej za wypożyczone elementy dekoratorskie.
KROK V
Ja planuję i przygotowuję dla Was dekoracje. A Wy? Cieszycie się sobą i miłością między Wami.
KROK VI
Nadszedł ten Wielki Dzień. Ja z moim zespołem od samego rana zajmuje się dekoracjami, rozkładam papeterię, czy upominki. Dzięki temu Wy celebrujecie każdy moment będąc gośćmi na własnym ślubie i weselu.
KROK VII
Następnego dnia mój zespół zajmuje się demontażem dekoracji, a Wy odpoczywacie.










Ola & Krzysztof 20.11.2021
Nicole & Michał 25.09.2021
Dekoracje były piękne, goście zachwyceni. Wszystko na najwyższym poziomie. 😊
Magda & Michał 11.09.2021
Natalia & Bartłomiej 21.08.2021
Kornelia & Karol 07.08.2021




Iwona & Natalia, 22.05.2021
Napisać o Izie, że jest super i poleca się z nią współpracę to jak nie napisać nic.
Asia & Kajtek 12.06.2021
Nie mam słów, aby opisać jak bardzo Iza nam pomogła. Kobieta anioł! W życiu nie widziałam tak pięknych dekoracji jak na moim ślubie i weselu. Iza przeszła po prostu samą siebie. Spełniała każdą naszą zachciankę, nawet taką o którą prosiłam dwa dni przed weselem. Naprawdę kobieta orkiestra. Jeśli nie chcecie się martwić o dekoracje na Wasz wielki dzień to koniecznie uderzajcie do Izy. Nie ma takiej rzeczy której nie załatwi, nie zrobi, nie zdobędzie. Iza, jeszcze raz z całego serca dziękujemy ❤️
Asia & Tristan 18.08.2018
Gdzie zaczynam? Współpraca z Izą była marzeniem.
Sprawiła, że moje marzenie stało się rzeczywistością. Jej wykonanie wzmocniło moje pomysły, a jej pomysły sprawiły, że nasz dzień był niesamowity i piękny. Mogę mówić o tym, jak niesamowita jest, ale dopóki nie będziecie mieli przyjemności z nią pracować, nie zrozumiecie.
Hania & Marcin 25.05.2019
zgłosiłam się do Izy z prośbą o zorganizowanie kameranego slubu w ogrodzie. To był strzał w dziesiątkę, nie moglam lepiej trafić! Iza wszystkiego wysłuchała, nie narzucała swoich pomysłów, ale doradziła jak potrzebowałam pomocy, wszystkim się zajęła, nawet uspokoiła gdy stres był troszkę za duży. kontakt esktra! dzieki Izie bylo jak w bajce! Polecam z całego serca!❤
Magdalena & Łukasz 22.06.2019
Zacząć musimy od tego, że bez opieki pani Izy nasza impreza chyba nie doszła by do skutku 🙂 Od początku zakładaliśmy, że będzie nam potrzebna pomoc w organizacji ślubu i przyjęcia, ale dopiero w trakcie przygotowań w pełni zdaliśmy sobie sprawę z tego, jak wiele wnosi współpraca z profesjonalistką i jak bardzo nie byliśmy gotowi na organizację wszystkiego samodzielnie. Poza kilkoma rzeczami, które załatwialiśmy we własnym zakresie – w końcu sukienki czy garnituru nikt za nas nie mógł ogarnąć – pani Iza zdjęła z naszych głów wszystkie kwestie związane z organizacją i koordynacją, dla nas zostawiając tylko określenie motywu przewodniego całości i podejmowanie kluczowych decyzji. Znajdowanie wykonawców poszczególnych elementów, negocjowanie warunków, podpowiadanie najlepszych rozwiązań, pilnowanie terminów – tym wszystkim w ogóle nie musieliśmy się przejmować. W trakcie samych przygotowań mieliśmy z panią Izą świetny kontakt, na wszelkie pytania i wątpliwości (a chwilami nawet na marudzenie) odpowiadała szybko i wyczerpująco, błyskawicznie interweniowała, kiedy pojawiały się różne organizacyjne zgrzyty – cały czas miała wszystko pod kontrolą. Nie narzucała swoich pomysłów – cały czas dostosowywała je do naszej wizji, dobierała dekoracje i dodatki, spełniając wszystkie mniej i bardziej szczegółowe prośby i wypełniając bardzo wartościowymi sugestiami wszelkie luki, które nie przyszły nam samym do głowy. Tuż przed dniem zero przypomniała też, że powinniśmy się wyspać i zrelaksować. Czuliśmy się zaopiekowani pod każdym możliwym względem.
Sam dzień ślubu wypadł idealnie – koordynacja ze strony pani Izy była tak sprawna, że nawet tego nie zauważaliśmy – po prostu wszystko było dla nas gotowe. Fantastycznie zostało również przygotowane miejsce przyjęcia – pani Iza idealnie dopasowała się do naszych oczekiwań i wymyślonego przez nas motywu przewodniego, w konwencji garden party. Kiedy wybieraliśmy poszczególne elementy, nie mieliśmy tak do naprawdę w głowach wizji, jak to będzie ostatecznie wyglądało – a wyglądało przepięknie, wręcz bajkowo. Zwiedzanie ogrodu po powitalnym toaście i oglądanie po raz pierwszy cudnych dekoracji i aranżacji całości (bardzo żałowaliśmy, że nie mamy co z zrobić z niektórymi elementami wystroju po przyjęciu – tak bardzo nam się podobały) było fantastyczną przygodą. Zdecydowanie byliśmy gośćmi na własnym garden party. Było pięknie, bezstresowo, elegancko – a jednocześnie ze sporą dozą luzu, który bardzo szybko udzielił się i nam, i naszym gościom. Dokładnie tak, jak sobie wymarzyliśmy. Podsumowując – nie wyobrażamy sobie organizowania tego typu wydarzenia we własnym zakresie i gorąco polecamy panią Izę – profesjonalistkę w każdym calu!
Magda & Hubert 03.08.2019
Profesjonalna obsługa, ogromna pomoc, wszystko zostało zorganizowane na najwyższym poziomie, dekoracje ślubne cudowne, doradztwo również. Gorąco polecamy 🙂