Dekorowanie uroczystości ślubnych i weselnych

Zajmuję się kompleksowym, a także częściowym dekorowaniem ceremonii zaślubin oraz przyjęć weselnych. Jako wedding plannerka jestem członkiem Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych, co oznacza, iż świadczę usługi na najwyższym poziomie.

Jako dekorator ukończyłam wiele kursów, między innymi u Alex Dexo oraz u Agnieszki Winnickiej z Welcome to the jungle.

Jeśli nie macie żadnego pomysłu, bądź macie ich ogrom zapraszam do mojego świata! Stowrzymy razem niezapomniane przyjęcie, które pomogę Wam udekorować od A do Z tak, abyście Wy mogli czuć się pewnie i komfortowo w tym najważniejszym dla Was dniu.

Co mogę Wam zaoferować?

  • Dekorowanie ceremonii zaślubin;
  • Dekorowanie przyjęć weselnych;
  • Dekorowanie kameralnych uroczystości i przyjęć ślubnych;
  • Dekorowanie przyjęć poprawinowych;
  • Dekorowanie kolacji przedślubnych, wieczorów panienieńskich... innych 🙂

Pamiętajcie! Wszystkie przyjęcia szyję na miarę, swoją ofertę i wycenę dostosowuję w 100% do Was tak, aby spełnić Wasze oczekiwania, marzenia i wymagania jako przyszłej Młodej Pary.

Oferuję kompleksową usługę dekoratorską wraz z wynajmem krzeseł, stołów, obrusów, serwet, wazonów, świeczników… i innych.



Jak działam?

KROK I

Pierwszy kontakt:

Izabela Ogrodnicka
+48 515 355 101
iogrodnicka@okiemzonyimatki.pl

Podajcie na wstępie datę oraz miejsce ślubu i wesela.

KROK II

Otrzymujecie ode mnie odrobinę informacji na temat współpracy oraz proszę Was o udzielenie szczegółów, które pomogą mi przygotować dla Was wstępną i niezobowiązującą ofertę wraz z kosztorysem.

KROK III

Niezobowiązujące spotkanie, podczas którego lepiej się poznamy , a ja poznam Wasze marzenia i oczekiwania. Po spotkaniu otrzymacie ode mnie ofertę współpracy.

KROK IV

Jeśli między nami zaiskrzy i podejmiecie pozytywną decyzję dotyczącą naszej współpracy, to maksymalnie w ciągu kilku dni wyślę Wam umowę wraz z załącznikami takimi, jak aktualny projekt wraz z kosztorysem oraz załącznik dot. kaucji zwrotnej za wypożyczone elementy dekoratorskie.

KROK V

Ja planuję i przygotowuję dla Was dekoracje. A Wy? Cieszycie się sobą i miłością między Wami.

KROK VI

Nadszedł ten Wielki Dzień. Ja od samego rana zajmuje się dekoracjami, rozkładam papeterię, czy upominki. Dzięki temu Wy celebrujecie każdy moment będąc gośćmi na własnym ślubie i weselu.

KROK VII

Następnego dnia zajmuję się demontażem dekoracji, a Wy odpoczywacie.

 

Odezwijcie się do mnie i dowiedzcie więcej. Dopasuję do Was ofertę pod każdym względem tak, aby spełnić Wasze marzenia, oczekiwania i pomysły.

Processed with VSCO with c1 preset
IMG_2389
Processed with VSCO with c1 preset
Processed with VSCO with c1 preset
Processed with VSCO with c1 preset
IMG_2853
IMG_4544
IMG_4557
_M&M_r_www_85
_M&M_r_www_244
5/5


Paulina & Mateusz 11.08.2018

Jestem zachwycona współpracą z Izą. Jestem również zachwycona moim weselem, które odbyło się w zeszłą sobotę. Iza pięknie wszystko zorganizowała. Każdy szczegół był dopięty na ostatni guzik. Była przepiękna tablica z usadzeniem gości (zrobiona przez Izę), przepiękne bukiety i dekoracje stołów. Super personalizowane cukierki dla gości w ramach podziękowań ( goście byli zachwyceni😊) A pomysł z jednorazowymi aparatami fotograficznymi był genialny! Wszystko było tak jak sobie wymarzyłam. 

Dziękuje Izie za ogrom pracy a przede wszystkim za zaangażowanie. Miałam z Izą kontakt przez ostatnie parę miesięcy, dzień w dzień rozwiewała wszystkie moje wątpliwości i doradzała we wszystkim. Przyznam, że byłam bardzo męcząca panną młodą, a Iza ani razu nie dała mi odczuć, że ma dość. Zawsze czułam, że robi dla mnie wszystko z największą przyjemnością. 

W dniu ślubu nie było stresu i zdenerwowania. Mogliśmy spokojnie przeżywać każdą chwilę, bo wiedzieliśmy, że jest osoba, która nad tym czuwa. 

Polecam każdemu współpracę z Izą. Naprawdę warto !

Iza jeszcze raz dziękujemy 

Asia & Tristan 18.08.2018

Gdzie zaczynam? Współpraca z Izą była marzeniem. 

Sprawiła, że moje marzenie stało się rzeczywistością. Jej wykonanie wzmocniło moje pomysły, a jej pomysły sprawiły, że nasz dzień był niesamowity i piękny. Mogę mówić o tym, jak niesamowita jest, ale dopóki nie będziecie mieli przyjemności z nią pracować, nie zrozumiecie.

Iza, dziękuję ci za uczynienie naszego dnia wspomnieniem, które będziemy sobie cenić na zawsze, oraz przyjęcie, o którym moi krewni nie mogą przestać rozmawiać.

Hania & Marcin 25.05.2019

zgłosiłam się do Izy z prośbą o zorganizowanie kameranego slubu w ogrodzie. To był strzał w dziesiątkę, nie moglam lepiej trafić! Iza wszystkiego wysłuchała, nie narzucała swoich pomysłów, ale doradziła jak potrzebowałam pomocy, wszystkim się zajęła, nawet uspokoiła gdy stres był troszkę za duży. kontakt esktra! dzieki Izie bylo jak w bajce! Polecam z całego serca!❤

Magdalena & Łukasz 22.06.2019

Zacząć musimy od tego, że bez opieki pani Izy nasza impreza chyba nie doszła by do skutku 🙂 Od początku zakładaliśmy, że będzie nam potrzebna pomoc w organizacji ślubu i przyjęcia, ale dopiero w trakcie przygotowań w pełni zdaliśmy sobie sprawę z tego, jak wiele wnosi współpraca z profesjonalistką i jak bardzo nie byliśmy gotowi na organizację wszystkiego samodzielnie. Poza kilkoma rzeczami, które załatwialiśmy we własnym zakresie – w końcu sukienki czy garnituru nikt za nas nie mógł ogarnąć – pani Iza zdjęła z naszych głów wszystkie kwestie związane z organizacją i koordynacją, dla nas zostawiając tylko określenie motywu przewodniego całości i podejmowanie kluczowych decyzji. Znajdowanie wykonawców poszczególnych elementów, negocjowanie warunków, podpowiadanie najlepszych rozwiązań, pilnowanie terminów – tym wszystkim w ogóle nie musieliśmy się przejmować. W trakcie samych przygotowań mieliśmy z panią Izą świetny kontakt, na wszelkie pytania i wątpliwości (a chwilami nawet na marudzenie) odpowiadała szybko i wyczerpująco, błyskawicznie interweniowała, kiedy pojawiały się różne organizacyjne zgrzyty – cały czas miała wszystko pod kontrolą. Nie narzucała swoich pomysłów – cały czas dostosowywała je do naszej wizji, dobierała dekoracje i dodatki, spełniając wszystkie mniej i bardziej szczegółowe prośby i wypełniając bardzo wartościowymi sugestiami wszelkie luki, które nie przyszły nam samym do głowy. Tuż przed dniem zero przypomniała też, że powinniśmy się wyspać i zrelaksować. Czuliśmy się zaopiekowani pod każdym możliwym względem.

Sam dzień ślubu wypadł idealnie – koordynacja ze strony pani Izy była tak sprawna, że nawet tego nie zauważaliśmy – po prostu wszystko było dla nas gotowe. Fantastycznie zostało również przygotowane miejsce przyjęcia – pani Iza idealnie dopasowała się do naszych oczekiwań i wymyślonego przez nas motywu przewodniego, w konwencji garden party. Kiedy wybieraliśmy poszczególne elementy, nie mieliśmy tak do naprawdę w głowach wizji, jak to będzie ostatecznie wyglądało – a wyglądało przepięknie, wręcz bajkowo. Zwiedzanie ogrodu po powitalnym toaście i oglądanie po raz pierwszy cudnych dekoracji i aranżacji całości (bardzo żałowaliśmy, że nie mamy co z zrobić z niektórymi elementami wystroju po przyjęciu – tak bardzo nam się podobały) było fantastyczną przygodą. Zdecydowanie byliśmy gośćmi na własnym garden party. Było pięknie, bezstresowo, elegancko – a jednocześnie ze sporą dozą luzu, który bardzo szybko udzielił się i nam, i naszym gościom. Dokładnie tak, jak sobie wymarzyliśmy. Podsumowując – nie wyobrażamy sobie organizowania tego typu wydarzenia we własnym zakresie i gorąco polecamy panią Izę – profesjonalistkę w każdym calu!

Amanda & Michał 13.07.2019

Iza, chcielibyśmy Ci bardzo podziękować za pomoc w przygotowaniu naszego najważniejszego dnia w życiu, bez Ciebie na pewno nie dalibyśmy rady !! Dziękujemy, że byłaś przy nas i mamy nadzieję, że też się dobrze bawiłaś 🙂

Magda & Hubert 03.08.2019

Profesjonalna obsługa, ogromna pomoc, wszystko zostało zorganizowane na najwyższym poziomie, dekoracje ślubne cudowne, doradztwo również. Gorąco polecamy 🙂

Gabrysia & Romek 13.08.2019

Iza to czarodziejka, która spełnia nawet najbardziej nieprawdopodobne marzenia. Wkłada w swoją pracę ogrom serca i czuje to nie tylko para młoda, ale i wszyscy goście uczestniczący w uroczystości 💛 Pokochaliśmy ją jak członka rodziny, przez te kilka miesięcy stała się nam ogromnie bliska i dlatego nieprawdopodobnie trudno jest mi wyrazić opinię o jej pracy w krótkiej recenzji, bo jej postawa, zaangażowanie, wsparcie i wyrozumiałość zasługują na co najmniej wielki esej! 
Od pierwszego spotkania byliśmy zachwyceni podejściem i profesjonalizmem Izy. Podjęła się organizacji naszego nietypowego meksykańskiego wesela i realizacji naszych szalonych wizji. Wszystko było dopięte na ostatni guzik i zrealizowane na najwyższym poziomie. Dla Izy nic nie było problemem – wszystko potrafiła załatwić, a przede wszystkim przewidzieć wiele aspektów na pięć kroków do przodu, dzięki czemu uniknęliśmy jakichkolwiek wpadek, a ślub, wesele i poprawiny przebiegły płynnie – my nie musieliśmy się niczym stresować, co umożliwiło nam fantastyczną zabawę. Iza zadbała o każdy szczegół, zorganizowała przepiękne dekoracje, była dla nas niesamowitym wsparciem i odbierała każdy telefon, czy to w weekend czy wieczorami. Jesteśmy jej ogromnie wdzięczni za akceptacje wszystkich naszych pomysłów i pomoc w ich realizacji bez narzucania jakichkolwiek swoich wizji. Mogłabym pisać tak jeszcze długo, ale myślę, że najlepszym podsumowaniem jest to, że bez wątpienia będziemy korzystać z pomocy Izy przy kolejnych rodzinnych i biznesowych uroczystościach w przyszłości. 
Iza – dziękujemy z całego serca za najlepszy dzień w naszym życiu 💙 I dziękujemy też fantastycznej Oldze, która wspierała nas w dniu wesela i poprawin 🙂

Zamknij Menu